Burgio Magazine
Over ons
BURGIO MAGAZINE
Burgio Magazine is een toonaangevend vakblad waar de Italiaanse gastronomie centraal staat. Inhoudelijk betekent dit een herontdekking van gastronomisch Italië waarin een uiteenzetting van kwaliteitsvolle producten – met in het bijzonder wijnen en gerechten aan onze doelgroep wordt aangeboden. De lezer wordt meegenomen in een unieke leeservaring met als doel te kunnen genieten van alles wat la dolce vita te bieden heeft. Met het oog op een kwalitatieve leeservaring, is Burgio Magazine dusdanig samengesteld dat elke bladzijde een positieve bijdrage levert aan de tactiele beleving van de lezer.
Het magazine wordt twee maal per jaar gratis verspreid binnen een doelgroep vertegenwoordigd door verschillende sectoren. Zo kan uw publiciteit terechtkomen bij verscheidene horecazaken, adverteerders, klanten van Burgio Vini, maar zelfs dokterswachtzalen krijgen hun exemplaar in de bus. Deze nationale verdeling van het magazine zal onvermijdelijk bijdragen tot een effectieve publiciteit van uw merk.
Naast het magazine, zetten we ook dagelijks actief in op adverteren en communicatie via verschillende sociale media, wat zonder twijfel de publiciteit van uw merk ten goede zal komen. Binnen het kwaliteitsvol redactioneel klimaat van Burgio Magazine zullen de producten en/of diensten van uw bedrijf de aandacht en interesse bekomen die ze verdienen. We kijken er naar uit om u mee te nemen op reis naar het land waar authentieke gastronomie centraal staat. We zien u graag terug – in het Burgio Magazine.
MAGAZINE
DISTRIBUTIE
- Gratis verdeling binnen verscheidene sectoren waaronder verschillende horecazaken, klanten Burgio Vini, adverteerders, dokterspraktijken, …
- Mailing van exemplaren naar de geïnterviewden vanuit de verschillende sectoren die in Burgio Magazine verschenen zijn.
- Mailing naar privé-adressen van al onze commerciële contacten in tal van sectoren. Concreet betekent dit naar zaakvoerders, marketing - en publiciteitsmanagers, vertegenwoordigers, invoerders van nationale & internationale merken, invoerders van luxe goederen & diensten.
- Promotionele campagnes op evenementen waaronder modeshows, concerten en cateringopdrachten.
- Online via de website en sociale media waaronder Facebook en Instagram.